חדשות

פרס הפדרציה הבינלאומית לסוכרת הוענק לפרופ' איתמר רז

הפרס הוענק לפרופ' רז על "תרומתו בתחום המחקר הטיפול והחינוך בכל הנוגע למחלת הסוכרת ובאופן ספציפי על מחקריו בקשר שבין מחלות קרדיווסקולריות לסוכרת"

פרופ' איתמר רז. "אנחנו עוסקים רק ברגולציה ולא בחינוך" (צילום: יח"צ)

פרופ' איתמר רז, יו"ר המועצה הלאומית לסוכרת והמנהל הרפואי של מרכז DMC לטיפול בסוכרת קיבל אתמול (ג') את "פרס הלמוט מהנרט" מטעם הפדרציה הבינלאומית לסוכרת. זו הפעם הראשונה שפרס נחשב זה מוענק לרופא ישראלי.

הפרס הוענק לפרופ' רז על "תרומתו בתחום המחקר הטיפול והחינוך בכל הנוגע למחלת הסוכרת ובאופן ספציפי על מחקריו בקשר שבין מחלות קרדיווסקולריות לסוכרת".

פרס הלמוט מנהרט (Hellmut Mehnert) נוסד בשנת 1998 כהוקרה על תרומתו של פרופ' מהנרט לאורך כל חייו המקצועיים בטיוב הטיפול בחולי סוכרת, למחקר העוסק בתחום זה וכן על תרומתו לחינוך רופאים להכיר במחלה. הפרס מוענק מדי שנה לרופאים ומומחים נבחרים כהוקרה על תרומתם הבולטת לידע ולהבנה של הסוכרת.

טקס הענקת הפרס נעשה ב"זום" לאור מגבלות הקורונה. פרופ' רז הגיב: "אני מודה מאוד לפרופ' רורי הולמן מאוניברסיטת אוקספורד, לחבר השופטים ולארגון האירופאי לסוכרת על הפרס ועל ההערכה יוצאת הדופן. אני נרגש מאוד ואמשיך, כל עוד רוחי בי, לטפל ולהוביל את הטיפול בסוכרתיים בישראל ובעולם."

נושאים קשורים:  חדשות,  פרופ' איתמר רז,  סוכרת,  פרסים
תגובות
08.12.2021, 20:43

ברכות מהתומכים ב-IDF. נחשו מי?
https://www.idfdiabeteschool.org/supporters