מינויים

ד"ר יעל אוריון מונתה לתפקיד מנהלת רפואית של שרן

ד"ר אוריון מגיעה לשרן מהמרכז הרפואי איכילוב שבו הקימה את המחלקה הפנימית הגריאטרית | מחליפה בתפקיד את ד"ר איב ביטון, יו"ר ומייסד שרן רפואה עד הבית

ד"ר יעל אוריון, מנהלת רפואית של שרן - רפואה עד הבית. צילום: יח"צ

שרן רפואה עד הבית, מהחברות הוותיקות בישראל בתחום הרפואה הביתית, מצרפת אל שורותיה את ד"ר יעל אוריון שמונתה לתפקיד המנהלת הרפואית של החברה. ד"ר אוריון מחליפה בתפקיד הניהול הרפואי את ד"ר איב ביטון, יו"ר ומייסד שרן רפואה עד הבית, אשר יתמקד מעתה בפיתוח העסקי של החברה ובהמשך הצעדתה קדימה.

ד"ר אוריון, בת 60, נשואה ואם לשלושה ילדים, תושבת כפר ויתקין, היא בוגרת בית הספר לרפואה של האוניברסיטה העברית בירושלים ובעלת ארבע התמחויות: רפואה פנימית, המטולוגיה, רפואה פליאטיבית וגריאטריה.

ד"ר אוריון מגיעה לשרן מהמרכז הרפואי איכילוב בו הקימה בשנת 2018 את המחלקה הפנימית הגריאטרית, הכוללת מיטות המיועדות לטיפול פליאטיבי, מחלקה אותה ניהלה מאז ועד היום. בעברה שימשה ד"ר אוריון כמנהלת המערך לסיעוד מורכב תומך במרכז הרפואי שוהם בפרדס חנה וכמנהלת היחידה לטיפולי בית במחוז שרון שומרון של הכללית.

ד"ר אוריון מסרה: "אני שמחה ונרגשת לקבל לידיי את תפקיד הניהול הרפואי של חברה המטפלת בחולים בביתם בפריסה ארצית ואחראית בכל עת כ-280 חולים באשפוז אקוטי וכ-900 מטופלי הוספיס. זהו כבוד גדול לצד אחריות גדולה. כרופאה בעלת ניסיון רב בעבודה בבית חולים, אני יודעת היטב שיש בעיות רפואיות המחייבות טיפול באשפוז, לעומתן יש מצבים רפואיים רבים הניתנים לטיפול בבית באיכות מצוינת, עם הרבה פחות סיכון למטופל ותוך שיפור איכות חייו במהלך הטיפול".

נושאים קשורים:  ד"ר יעל אוריון,  שרן,  רפואה ביתית,  חדשות,  מינויים
תגובות
12.02.2024, 21:05

ברכותי החמות לרגל המינוי-האדם הנכון לתפקיד המכובד והתובעני. מאחל ד״ר לביא קלין

13.02.2024, 08:11

ברכות, אין מתאים ממנה

13.02.2024, 11:36

רציתי להגיד ששרן ליוו את אבא שלי אל סוף חייו במסגרת הוספיס בית. האח דוד והרופא שאת שמו שכחתי.. היו צוות אדיר. אבא שלי לא סבל ומסר את נשמתו לבורא עולם כשהוא עטוף בבני משפחה בבית שלו והכל בזכות שרן שהיו רגישים ומקצועיים. מקווה שהרופאה החדשה שנכנסת לתפקיד תמשיך את הדרך הזו. מאחל לכולם בריאות טובה ואריכות ימים באיכות טובה.

מצטרף לברכות.